Omiljeni crveni karmini ove zime

 Nema boljeg perioda u godini za nošenje crvenog karmina nego kada su novogodišnji praznici. Uz malu crnu haljinu, belu košulju, sivu rolku, uz neku upadljivu ogrlicu postaje dobitna kombinacija. Asocira me na sreću, nešto lepo, veselo, svečano. Ja sam odabrala da vam predstavim pet crvenih karmina različitih proizvođača, nijansi i finiša za kojima najčešće posežem ovih dana. I sama sam iznenađena koliko ih imam u kolekciji s obzirom da ih retko i periodično nosim. Pa, krenimo redom mada ću vam ih predstaviti bez nekog posebnog redosleda.



  • Aura Shine Excess - 768 Splash of  Red
  • Deborah Shine Creator - 13
  • Artdeco Art Couture -28S
  • Golden Rose Matte Lipstick - 06
  • Aura Absolute Matte - 622 Thats Amore


Aura Shine Excess u nijansi 768 Splash of  Red sam zavolela na prvo nanošenje. Iako ova linija broji čak četiri karmina u različitim nijansama crvene, ova, klasična crvena se nekako izdvojila sama od sebe. Jako mi se dopada cela ta linija počev od ambalaže koja je čvrsta i kvalitetna. Karmini su vrlo prijatni na usnama, lako se nanose, klize po usnama a trajnost im je prosečna za ovakav tip karmina. Više o njima kao i ostale nijanse možete pogledati OVDE.

Deborah Shine Creator u nijansi 13 je jedan od prvih crvenih karmina koje sam zavolela i recenzirala na blogu OVDE. Idealne je balzamaste formule i poseduje blistavost sjaja za usne, prijatnost ruža i hidrataciju i zaštitu balzama za usne što ga čini vrlo ugodnim za nošenje. Nijansa 13 je puna crvena boja sa ružičastim podtonom. Trajnost na usnama je prosečno 2 do 3 h ako ne jedete i ne pijete. Jako sam zadovoljna ovim karminom i biram ga obično za dnevne varijante jer nije previše upadljiv.

Artdeco Art Couture -28S je jedini karmin koji nema zasebnu recenziju a zaslužio je. Ovo je najpigmentovaniji i najdugotrajniji karmin koji imam u svojoj kolekciji ne računajući one mat. Proizvođač kaže: "Jedinstvenost se krije u teksturi koja meko preliva usne zahvaljujući svojoj želatinoznoj strukturi. Boja glatko klizi na usne pružajući fantastičan osećaj i senzualan kremasti izgled. Prirodan ekstrakt hmelja omekšava, smiruje i hrani kožu usana." Nijansa 28S je nijansa crnog vina a ja ga najčešće biram za veče. Dosta je taman ali na usnama izgleda glamurozno i savršeno jer ističe njivove prirodne konture. Kada ga nanesete izgleda sjajno međutim kada se osuši dobije neki polumat finiš i upravo takav zna da traje satima na usnama uprkos jelu i piću. Preporuka ako tražite ovakav tip karmina.

O Golden Rose mat karminima u olovci sam pisala nedavno OVDE i zaista sam oduševljena. Iako su mat jako su prijatni na usnama i ne isušuju ih. Nijansa 06 je klasična crvena sa rozim podtonom i jako lepo deluje na usnama jer čini da zubi izgledaju belji nego što jesu. Jako su prijatni na usnama, lako se nanose i razmazuju, a kada se osuše postaju mat. Meni se više sviđaju od klasičih GR mat karmina jer nisu toliko suvi. Miris, trajnost i pigmentacija mi se sviđaju a naročito cena. Odnos cene i kvaliteta je više nego povoljan.

Za kraj sam ostavila najslađe, Aura Absolute Matte karmin - 622 Thats Amore, klasična crvena nijansa sa narandžastim podtonom. Za ove mat karmine ste svi čuli jer su upravo oni obeležili ovu godinu. Blogosfera je brujala o njima i to sa razlogom. "Baš onakva nijansa crvene koja ne zahteva formalnost, za moderne i samosvesne devojke i žene" - rekla sam tada kada sam pisala recenziju i dalje stojim iza toga. Ako ste u potrazi za karminom koji će vam trajati dugo, dugo na usnama bilo kakva svečana prilika da je u pitanju, preporučujem. Ja ću sa njim ući u 2016. godinu uz slasne zalogaje, malo vina da nazdravim novoj godini i puno poljubaca. Jer sigurna sam da me neće izdati :) Više o samim karminima i ostalim nijansama ovih predivnih karmina pogledajte OVDE.


I jedna od mojih omiljenih slika sa crvenim karminom :)


Kako vam se sviđa moj izbor crvenih karmina? Koji je vaš omiljeni?


No comments