Moji Mixa favoriti

Mixa brend sam sasvim slučajno otkrila davnih dana kada sam bila u potrazi za mlekom za telo koje će spasiti moju suvu kožu. Jednostavna ambalaža, predivan nežan miris koji se dugo zadržava na koži a na prvom mestu učinkovitost proizvoda su osobine koje me uvek teraju da se vraćam ovom brendu. Ukoliko niste znali, Mixa je ekspert za osetljivu i suvu kožu i kožu sklonu iritacijama a ova kozmetika potiče iz Francuske. Ono što je najbolje u celoj priči je da je pristupačna svačijem džepu i da je možete naći na policama naših drogerija i apoteka. Za vas danas imam mini recenzije 4 proizvoda pa se nadam da će vam biti od koristi.




Kao što rekoh, Intenzivno hranljivo mleko za telo sa glicerinom i alantoinom je proizvod sa kojim sam se prvo susrela i od tada ga tokom zimskih meseci uvek imam u kući. Prošle zime sam već pisala o njemu OVDE pa ću vas sada samo malo podsetiti. Obavezno ga mažem posle svakog kupanja pa nemam iritiranu, suvu i perutavu kožu kojoj sam sklona tokom hladnih dana. Lagane je teksture, vrlo lepo se razmazuje po koži i vrlo brzo upija. Pakovanje je na pumpicu od 400 ml. što mi se izuzetno dopada a mleko košta oko 600 dinara kada nije na akciji.

Sledeće što sam probala je Hranljiva krema za ruke takođe sa glicerinom i alantoinom i namenjena je za suvu i veoma suvu kožu kao i mleko za telo. Ovo je jedna od najboljih krema za ruke koju sam koristila a na spisku ih ima mnogo. Tačno je da je malo teža i da se mora malo sačekati da se upije ali samo takva krema može da mi pomogne tokom zimskih meseci. Nije od onih koje se brzinski upiju a koža vam ponovo vapi za kremom. Pisala sam o njoj OVDE pa možete pročitati i nešto više. Osim za ruke koristim je za mazanje laktova i peta ponekad, takođe se pokazala odličnom. 100 ml. ove kreme košta nešto oko 300 dinara.

Mixa micelarnu vodu sam takođe u više navrata hvalila OVDE i OVDE. Zaista lepo skida šminku sa lica, ne iritira mi oči i lice a 400 ml. (oko 500 dinara kada nije na akciji) će vam trajati prilično dugo. Probala sam varijantu za suvu i varijantu za osetljivu kožu i nisam primetila naročitu razliku među njima. Obe imaju prilično blag i neutralan miris a posao obavljaju gotovo identično. Za nijansu više mi se sviđa ona za suvu kožu (sa rozim čepom) a jedino nisam probala onu za masnu kožu što je i logično. Dala sam sebi za pravo da je uporedim sa Bioderma Sensibio micelarnom i smatram i dalje da je Mixa budget friendly varijanta Bioderma micelarne.

Jedini proizvod o kojem do sada nisam govorila a želim da vam skrenem pažnju na njega je Mixa hranljiva krema za lice obogaćena uljem jagorčevine i glicerinom. Upakovana je u staklenu teglicu od 50 ml. i košta oko 700 dinara. Ovo je all time favorit moje jače polovine koji ima osetljivu kožu sklonu iritacijama, crvenilu i perutanju. Godinama je probam i koristio mnoge kreme za lice jer zaista ima potrebe za tim ali od kako je probao ovu Mixa kremu ne želi da čuje ni za jednu drugu. Ja ne bih bila ja da se nisam namackala i probala je, međutim ja nemam tih problema sa kožom pa nisam mogla da primetim nikakvu razliku koja je kod njega priličo vidljiva. Zajedno smo zaključili da je krema jako prijatna na licu i da nije teška, brzo se upija u kožu (što je muškarcima posebno bitno) i prilično je lepog ali neupadljivog mirisa. On je obično namaže uveče i do ujutru mu je koža regenerisana i u super stanju. Preporuka jednog muškarca! :)


Da li ste koristile nešto od mojih favorita i koji vam je omiljeni Mixa proizvod?









No comments