Golden Rose lakovi sa efektom gela


Uvek se radujem novim kolekcijama Golden Rose lakova za nokte jer svaka sledeća premaši kvalitet i očekivanja prethodne. Verujem da svaka pripadnica lepšeg pola ima bar jedan primerak nekog GR laka u svojoj kolekciji i zu nema puno mesta za priču. Za veoma malo novca dobijate lak i više nego sjajnog kvaliteta (za tu cenu ali mogu da stanu na crtu i mnogo skupljim), izuzetne trajnosti na noktima, različitih finiša a paleta boja je neverovatno velika. Lakovi sa efektom gela o kojima danas pričamo su iz poslednje Golden Rose kolekcije i verujte kada kažem da su bili podvrgnuti najrigoroznijim uslovima testiranja već duži period (selidba i ostale peripetije) a moje mišljenje o njima ćete saznati u nastavku.


Kao što vidite na slikama, ovi lakovi dolaze upakovani po dva u kompletu. Jedan od njih je lak u odabranoj nijansi i sadrži 10,7 ml. a drugi je gel top coat iste mililitraže i njegov zadatak je da da izgled geliranog nokta. Pretpostavljam da ih nije moguće kupiti odvojeno ali zato ovaj gel lak možete kombinovati sa drugim GR lakovima iz vaše kolekcije. Preporučena cena im je 480 dinara ali naravno da svaka parfimerija ima pravo da cene formira po svome tako da ćete verovatno nailaziti i na jeftinije i skuplje varijante.

Nijanse koje sam dobila na recenziranje (od ukupno 23 koliko broji ova linija) su: 07, 12 i 20 i zaista su se poklopile sa mojim ukusom. 
Nijansa 07 je divna kobalt plava koja je popularna poslednjih sezona; nijansa 12 je Barby pink dok je nijansa 20 predivna boja jeseni, bordo sa ljubičastim podtonom. Karakteriše ih puna gusta krema, lakoća nanošenja na nokat, kremasti finiš, tipično za Golden Rose lakove a puna boja se postiže sa dva tanja sloja. Brzina sušenja laka je na zavidnom nivou (kao i kod primeraka iz drugih kolekcija) a nakon toga sledi nanošenje gel top coat laka koji zaokružuje komletan manikir. Nokti zaista dobijaju predivan sjaj kao što je to slučaj kada nanosite gel lak ali vam nokatna ploča ne deluje onako debelo. Sve to isto samo bez sušenja u lampi. Zvuči idealno, zar ne? Gel top coat je srednje guste teksture (malo ređi od Evelin top coat laka a dosta ređi od Seche Vite-a) i stvarno jako brzo osuši slojeve laka ispod. 

Proizvođač kaže da bi manikir trebalo da potraje oko 7 dana ali ja nažalost ne mogu sa tim da se složim. To je ujedno jedina negativna stvar koju sam uočila kod ovih lakova mada, moram priznati da meni Golden Rose lakovi generalno ne traju dugo na noktima. Mnoge devojke se hvale da im lak stoji na noktima i po 10 dana a ja o tome mogu samo da sanjam jer moji jedva prežive 3 do 4 dana, nekad i 2, zavisi od situacije. Međutim, ova gel linija na mojim noktima opstaje i do čitavih 5 dana čime sam jako zadovoljna iako nije onih preporučenih 7. Međutim, neko "veliko spremanje" ipak neće preživeti. Svakako smatram da je to individualno i da zavisi od oblika naših noktiju, pripreme noktiju pred lakiranje, poslova koje obavljamo u toku dana i drugih faktora.

Iskrena da budem, ovi lakovi nisu nešto što morate da imate u svojoj kolekciji jer sličan efekat možete da postignete bilo kojim Golden Rose lakom iz prethodnih kolekcija (ovde prvenstveno mislim na izgled samog nokta, njegov sjaj, trajnost laka na noktu...). Ali, ako ste u duši prava lakoholičarka onda svoju znatiželju zadovoljite bar jednim primerkom ovog laka i obavezno mi javite utiske. 


Nažalost, fotografija sa lakom pod br. 20 nije uspela najbolje pa ću je ubaciti naknadno.

Pisala sam već ranije o nekim primercima iz različitih GR kolekcija pa ih možete pogledati:
  • GR Rich Color - OVDE,
  • GR Color Expert - OVDE,
  • GR WooW mini lakići - OVDE.
Da li ste već probale ovu novu kolekciju gel lakova i kakvi su vam utisci? Da li imate želju da ih probate i imate u kolekciji?


No comments