Essie - Rock at the Top


Nije tajna da je Essie jedna od mojih omiljenih marki kada su lakovi u pitanju. Krasi ih izuzetno puna krema, većina primeraka koju imam pokrivaju nokat već u jednom sloju (mada ja iz navike uvek mažem dva tanja) a izdržljivost na noktima je za svaku pohvalu. Nemam ih puno jer im cena nije pristupačna ali je svaki lak koji imam u kolekciji pažljivo i sa puno ljubavi biran. Takođe, ne propuštam priliku da kupim neki kada su sniženja u toku jer vrede svakog izdvojenog dinara. Trenutno je sniženje na sajtu beautyshop.rs od čak 50% pa merkam još neke nijanse kako bih upotpunila svoju kolekciju.


Danas sam odlučila da vam predstavim ovog šljokičavog lepotana koji nosi naziv Rock at the Top koga imam od prošle zime ali ga nisam spominjala na blogu. Smatram da je idealan da upotpuni svaki jesenji i zimski manikir...podseća me na vruću čokoladu, kolačiće sa cimetom, nešto ušuškano i toplo. Baza ovog laka je providna a u sebi sadrži mnoštvo zlatnih šljokica, krupnijih i sitnijih koji jako lepo prekrivaju nokat. Dva do tri sloja će biti sasvim dovoljna za prekrivanje celog nokta dok i sa jednim slojem postižete dobar efekat (videćete dole na fotkama). O trajnosti ne moram ni da pričam jer se zna da šljokičavi lakovi traju znatno duže od običnih. Međutim, morate znati da skidanje vog laka nije baš lak posao. Malo natopljene vatice acetonom i koji minut više nego inače će vam biti potrebni da odstanite šljokice sa nokta. Kao i ostali Essie lakovi i ovaj sadrži 13,5 ml.


 Ja sam današnji manikir zamislila kao kombinaciju čokolade na noktima u kombinaciji sa Essie zvezdom današnjeg posta. Kao osnovu sam koristila Aura lak iz nove Resistant kolekcije #434 Lose Direction koja mi je jedna od omiljenih nijansi ove jeseni. Na fotografiji vidite samo jedan premaz Essie laka na domalom prstu. Zar nije predivan?


Kako vam se sviđa moj današnji manikir? Koje nijanse najčešće nosite na noktima tokom jeseni? Koja vam je omiljena Essie nijansa laka?


No comments