CC kreme drogerijskog ranga - Bioten, Flormar, Bourjois


Već i ptice na grani znaju koliko volim CC kreme. Od kako su se pojavile na tržištu koristim ih svakodnevno. Nisam pristalica korišćenja pudera na dnevnom nivou jer nemam potrebe za njima a njihovo nanošenje zahteva nešto veću preciznost pa samim tim i više vremena, naročito ako na kratko izlazim iz kuće. Zato mi je CC krema idealna, da mi ujednači ten pa uz malo korektora, maskare i rumenila budem spremna za izlazak u svet. CC kremu neretko fiksiram i puderom u kamenu kako bih osigurala njen opstanak duže vreme ali i bez toga na mojoj pretežno suvoj koži lica traje dok ne odlučim da je skinem. Uprkos tome, naći dobru CC kremu nije ni malo lak zadatak a ja sam za vas danas pripremila uporednu recenziju svoje tri omiljene CC kreme koje možete naći po (prilično) povoljnim cenama.




Bioten je prva CC krema sa kojom sam se susrela uopšte i svidela mi se na prvo mazanje. Ne znam kako se desilo da ova krema nije dobila svoju zasebnu recenziju ali čini mi se da sam je ipak spominjala u nekim favoritima. Stvarno sam je zavolela i dugo koristila. Od dve nijanse, ja sam izabrala svetliju koja se savršeno stapala sa mojim tenom, prijatno je mirisala a mom tenu davala baršunast izgled. Ovu CC kremu sam najviše volela da nanosim prstima, nekako mi se taj način pokazao kao najefikasniji. Pakovanje ove kremice je u tubi od 50 ml., praktično i jednostavno. Cena joj je oko 450 dinara  a proizvod je bez parabena i parafina i sadrži SPF 20. Takođe, sadrži mineralne pigmente i hydro nutrient (patent Biotena) koji neguju kožu i toniraju je. Po meni je idealna za osobe za normalnom i suvom kožom jer neće naglasiti suve delove, dok je osobama sa mešovitom i masnom kožom neophodno dodatno matiranje.

Flormar CC krema (SPF 15) mi je ustupljena na recenziju ali to nije uticalo na mišljenje o ovom proizvodu kao ni na druge o kojima pišem. Kada naletim na neki super proizvod želim svima da razglasim i preporučim koliko je dobar. A ova Flormar CC krema to zaista jeste. Toliko da sam ponovila kupovinu (o svom trošku, naravno). O njoj ste mogli da čitate u postu OVDE pa se neću puno ponavljati. Nijansa ove kreme je prilagodljiva svakom tenu a ja sam je obavezno nanosila četkom za nanošenje tečih podloga. Izuzetno je lagana tako da je ne osećam na licu ali je isto tako vrlo izdržljiva i neće nestajati sa lica sama od sebe. Finiš joj je prirodan i baršunast a ten čini kao da je ispeglan (zapravo sam krenula da kažem blurovan ili propušten kroz filter). "Od mene je zaslužila najveću ocenu. Počev od ambalaže, mirisa i teksture ove korektivne kreme pa do samog osećaja na licu i finiša. Zaista nemam zamerki." - rekla sam tada i stojim iza svake reči. Za mene je idealna. Tubica sadrži 40 ml. za koju ćete izdvojiti 800 dinara jer vredi svake pare.

Bourjios CC kremu bih pre svrstala u laganije pudere nego CC kreme ali dobro, to je samo moje mišljenje. Zaista volim Bourjois podloge pa ni ova nije izuzetak. Spominjala sam je u postu OVDE i kao i tada imam samo reči hvale. Nežnog i puderastog mirisa, lagane skoro penaste teksture i prirodnog, baršunastog finiša osvojila je moje srce. Idealna je za nošenje s jeseni ili tokom zime a moj omiljeni način nanošenja je pomoću beauty blendera. Sadrži 3 pigmenta koji obećavaju idealan ten: kajsija protiv umora, zelena protiv crvenila, bela protiv tamnih fleka/pigmentacije a uz to SPF 15. Tubica je kao i u prethodna dva slučaja praktična i sadrži 30 ml. proizvoda a cena je oko 1500 dinara mada se može uloviti na nekoj akciji kao što sam ja uradila. Idealna je za osobe normalne i mešovite kože dok je za osobe sa suvom kožom neophodna dobra priprema pre nanošenja kako se ne bi istakli suvi delovi lica a za osobe sa masnom kožom je i ovde neophodno nešto za matiranje.

Zaključak ću vama prepustiti jer svi biramo proizvode spram svojih potreba. Iako volim sve tri kreme ako bih baš morala da izdvojim samo jednog favorita onda bi to bio Flormar zbog najboljeg odnosa cene i kvaliteta. Ako me pitate za pokrivnu moć onda bih išla sledećim redom: Bioten, najmanja pokrivna moć, Flormar pa Bourjois. A ako sam zaboravila još nešto da kažem, pitajte me!

Kako vam se svidela ova uporedna recenzija? Koja je vama omiljena CC krema i da li ste koristile neku od mojih favorita?

No comments