Nivea mini recenzije


Niveu kao brend nije potrebno posebno najavljivati jer je toliko prisutna u svakodnevnom životu. Sigurna sam da svako od nas ima bar nekoliko Nivea proizvoda u stalnoj upotrebi koje su uvek tu za nas. Ja bih ga opisala kao univerzalni brend za sve životne dobi. Međutim, kako Nivea u poslednje vreme ima jako puno noviteta koje sam ja već isprobala i kojima sam veoma zadovoljna, rešila sam da joj posvetim jedan post.



Krenuću od dobro  nam poznatih krema za tuširanje. Cream care mi je već pri kraju i ima onaj poznati miris detinjstva kako ja volim da kažem jer miriše na onaj prvi, pravi miris plave Nivea kreme. Drugi, Care & Cocoa je novitet a obogaćen je dragocenim kakao buterom i hranljivim mlečnim proteinima. Ovo mleko je zauvek osvojilo sva moja čula jer miriše prelepo, na čokoladu. Oba proizvoda nežno čiste kožu uz bogatu penu, bez tendencije da je isuše. Koža je meka i negovana nakon upotrebe ovih mleka za tuširanje a najlepša stvar je što se miris dugo zadržava na koži. Cena ovih gelova se kreće oko 250 rsd za 250 ml. dok je pakovanje od 500 ml. oko 400 rsd.



Nivea dezodoransi su moji verni saveznici već godinama. Ni sama ne znam koliko puta sam ponovila kupovinu jer je izbor zaista veliki a jedan od omiljenih mi je Invisible. Od skoro je tu pojačanje u vidu novih Protect & Care antiperspiranta u vidu roll-on, stika i spreja. Imaju onaj prepoznatljiv nežan Nivea miris i dovoljno su nežni čak i prema depiliranoj koži. Ne sadrže alkohol i obećavaju negu do čak 48 h što ja iskreno nisam probala niti nameravam. Ono što mogu da potvrdim je da se miris dugo zadržava na nežnoj koži pazuha i da je zaštita pouzdana. Ono što je individualno je količina znojenja svake osobe pa će tako nekima zaštita trajati duže a nekima kraće. Proizvođač navodi da dezodorans odiše mirisom svežine i čistoće uobličenom u tri različite mirisne note. U gornjoj noti su limun i bergamot koji donose svežinu i osvežavajuć miris. U osnovi su cvetne note jasmina i ruže dok su u pozadini lagane i blage note mošusa i sandalovog drveta što možete osetiti nekoliko sati po nanošenju proizvoda. Cena je oko 350 rsd za ove dezodoranse.



Nivea šamponi su nešto što koristim od skoro odnosno od početka ove godine. U februaru su se čak  našli u postu o favoritima. Zaista sam iznenađena kvalitetom ovih šampona ali i ne čudi s obzirom da imaju poboljšanu formulu. Najpre sam koristila onaj za dijamantski sjaj kose Diamond Gloss Care čijim sam učinkom ali i mirisom bila prezadovoljna. Nivea Repair & Target Care linije je nešto novo pa sam brže bolje pojurila da kupim vodeći se prethodnim pozitivnim iskustvom. Zahvaljujući inovativnoj KeraDetect tehnologiji, ovaj šampon oporavlja kosu tačno tamo gde je potrebno kako bi joj povratila sjaj i elastičnost. Bogata Nutri-Essences formulacija koja sadrži ulje makadamije i Eucerit, dodatno hidrira oštećenu i suvu kosu, dubinski oporavlja strukturu vlasi i štiti je od spoljašnjih uticaja. Ipak, ako preferirate šampone bez silikona, onda ovi nisu za vas. Što se mene tiče, ja sam prezadovoljna izgledom kose koja je lepo oprana, lepršava i mirisna, sjajna i lagana za oblikovanje. Kosu nikada lakše nisam oblikovala mada za to nije zaslužan samo šampon. Cena im je oko 280 rsd a često se mogu naći na sniženju dok svaki liniju šampona prati i balzam.



Nivea intimo lotion sam kupila kada sam ostala bez voljenog Eucerin intimo gela za koji smatram da je bez premca. Odlučila sam se za sensitive sa ekstraktom kamilice i pantenolom, koji je zaista blag za intimno područje. Nikakvih iritacija nisam imala, ima lep i blag miris i nemam nikakvih zamerki na ovaj proizvod. Iz Nivee poručuju da su svi intimo proizvodi ginekološki i dermatloški testirani i da ne sadrže sapun, alkohol i boje. Cena mu je oko 350 rsd za 250 ml.



Za kraj sam ostavila skorašnje otkriće i pravo prijatno iznenađenje.Ono što nisam mogla ni da sanjam je da će ova nova Nivea Care krema uspeti da nadmaši moju omiljenu i toliko obožavanu Nivea Soft kremu. Ona jeste bogata ali nije masna. Brzo se upija zahvaljujući posebno odabranim hidrovoskovima koji u isto vreme hidriraju kožu i stvaraju barijeru pa se tako oko kože formira omotač koji bar 24 h zadržava vlažnost kože. Namenjena je nezi lica i tela i neverovatno lepo miriše. Ja njom ne mažem lice ali ruke i telo da i uvek je imam u rezervi jer je to još jedna od onih univerzalnih krema za sve članove porodice. Cena joj je oko 350 rsd za 100 ml. dok je 200 ml. nešto manje od 500 rsd.

Da li ste probali neki od ovih Nivea proizvoda? Imamo li bar nekog zajedničkog favorita?

No comments