Novo iz Garniera: NEO antiperspirant u formi suve kreme

Garnier nam je pre nekog vremena predstavio NEO - svoj prvi 48h antiperspirant u formi suve kreme, sa 80% sastojaka za negu kože. 
NEO – nežan kao krema, a efikasan kao dezodorans.
Četiri različita mirisa (od cvetnih ka puderasto svežim) i jedna suva krema bez mirisa.

Preuzeto sa Lilly sajta



Ja sam se čim se pojavio na policama naših parfimerija prvo uhvatila za pink (koja slučajnost) i istog momenta se odlučila baš za njega ne želeći da pomirišem ni jedan drugi. Dezodorans Fruity Flower miriše na cveće sa primesom voćnih nota  i odmah me je podsetio na leto.


Dolazi u finoj, praktičnoj, mekanoj tubici od 40 ml. i podseća na one u kojima su smeštene kreme za ruke. Čini mi se da će baš to da omogući da se proizvod iskoristi do kraja.




 Prvi utisci su vrlo pozitivni.

Od praktične ambalaže, zgodne da se svakodnevno nosi u svakoj ženskoj torbici do lakoće korišćenja. Sve što treba uraditi je lagano pritisnuti tubicu a sadržaj tubice će se pojaviti kroz tri polukružne perforacije na aplikatoru. Na taj način dozirate količinu kreme koju želite da iskoristite i sa te strane je vrlo higijenski. 

Nakon korišćenja koža je savršeno meka bez masnih, lepljivih i belih tragova što je meni jako bitno. Sve što osećate na koži je prijatan, puderast i baršunast osećaj ispod pazuha.

Što se tiče efikasnosti zaštite od znojenja, u Garnieru obećavaju zaštitu od čak 48 h što nažalost ne mogu ni da potvrdim ni da opovrgnem jer se svakodnevno tuširam i svakodnevno nanosim dezodorans. Takođe, vremenski uslovi mi ne idu na ruku jer nema još pravih vrućina a ja nisam neko ko se mnogo znoji. Ono što pouzdano mogu da kažem je da NEO obavlja funkciju za koju je namenjen, nisam imala neprijatnih iritacija nakon upotrebe a njegov prijatan miris se dugo zadržava na koži bez ikakvih promena.

Dakle, sve ono što mi se dopada kod dezodoransa se nalazi u jednom prizvodu:
  • praktična ambalaža
  • lakoća korišćenja
  • zadovoljena funkcija (zaštita od znojenja)
  • nema neprijatnih iritacija
  • miris koji se dugo zadržava na koži
  • nema masnih, lepljivih tragova na koži
  • nema belih tragova po odeći
  • prijatan i baršunast osećaj ispod pazuha
  • novitet na našem tržištu
  • cena
Neobavezujuća preporučena maloprodajna cena Garnier NEO dezodoransa je 369 rsd a trenutno je na akciji u Dm drogerijama po ceni od 299 rsd.
*Slika sastava proizvoda


Da li ste već nabavile svoj primerak NEO dezodoransa i da li volite da isprobavate novitete?


Stay gorgeous! Lidija

No comments