Novogodišnji pokloni i noviteti


Nije slučajno što seriju postova u Novoj godini započinjem postom o novitetima i novogodišnjim poklonima. Većina paketića je stigla na moju adresu poslednjih dana stare godine dok su ostali od mojih najdražih. Ovo će ujedno biti i najava za postove koje ćete čitati u narednom periodu. Do sada nisam imala običaj da pišem ovakve postove ali kako je Nova godina vreme za novi početak i neke nove odluke, želela sam da osvežim blog (možda) nekim novim rubrikama.


Pre nego što pređemo na novitete, želim da vam u Novoj 2017. godini poželim puno osmeha i radosnih momenata...neka vam ova godina bude najsrećnija i najradosnija ikada.


Među prvima, stigao je Nivea paketić a u njemu sve ono što volim. Baš kada su mi bočice bile pri kraju, stigli su mi šampon i balzam iz Hairmilk linije koje obožavam a nedavno sam pisala o njima recenziju OVDE. Zatim, bogata krema za telo Repair & Care koju sam tek počela da koristim, dezodorans u spreju Invisible koji ne ostavlja bele tragove na odeći i fluid za lice iz Cellular linije.


Nekako u isto vreme, put do mene su pronašli Aura noviteti: čak tri nove maskare o kojima ću vam svakako pisati posebno jer su me oduševile neke koje sam stigla da probam, dva tečna lajnera Wing  it up (od kojih je jedan za osetljive oči) i paleta za konturisanje koja izgleda savršeno. Na stranu to što me je šminka koja se našla u Aura paketiću oduševila, možda sam najviše ostala oduševljena i iznenađena predivnim planerom koji nisam očekivala a bio mi je potreban i koji je dizajniran specijalno za nas, saradnice. Uz planer se tu našao i divan kalendar.


A sada za promenu, još malo šminke. :) Paketić od koga sam skoro pala u nesvest je bio onaj koji se i vama najviše svideo a koji mi je poslao Radix. Paket pun noviteta ali i nekih stvari koje sam već imala prilike da probam brendova Artdeco, Bourjois, Pupa i ništa manje omiljene Deborah. Artdeco puder, korektor i sprej za fiksiranje šminke je nešto što me je zainteresovalo na prvu loptu pa sam to uzela prvo da isprobam i oduševila se, a konačne utiske ću vam napisati u zasebnom postu, uskoro. Od ostalog sam tek po nešto probala ali svakako ću vam javiti utiske za sve. Bourjois, kao jedan od omiljenih brendova, dobio je pojačanje u vidu maskare i pudera. Bourjois Volume Clubbing maskara mi je jedna od omiljenih dok njihovu CC kremu koja se nekoliko puta našla i u mesečnim favoritima obožavam pa sam nedavno obnovila kupovinu. Deborah kao brend takođe jako volim a do mene su put pronašli BB krema 5 u 1, Absolute Lating tečni ruž i Milano Red u predivnoj, prazničnoj crvenoj nijansi. Deborah karmine inače obožavam jer imaju jako prijatnu teksturu i jedni su od najugodnijih na usnama dok su mi njihova rumenila takođe jedna od omiljenih.


Poslednjeg dana stare godine, poštar je pozvonio na vrata i uručio mi kutiju sa novim nijansama Golden Rose mat tečnih karmina. U paketiću su se našla i dva rokovnika, manji i veći kao i kalendari. Nijansa 15 je na mene ostavila najjači utisak pa sam je nosila u novogodišnjoj noći. Inače su GR mat tečni karmini obeležili prethodnu 2016. godinu i po mišljenju mnogih devojaka ovo su najbolji karmini koji se mogu naći na našem tržištu po ekstra povoljnoj ceni. Nijansa 10 se izdvojila kao najpopularnija, međutim meni se nije naročito svidela pa se nisam ni trudila da je nabavim. Uskoro očekujte post sa svih pet novih nijansi a o ovim karminima sam već pisala detaljnije OVDE.


Loreal maske za lice Pure Clay su me mnogo zainteresovale pa se moj lični deda Mraz pobrinuo da se nađu kod mene. Obično me ovakve stvari sa agresivnim marketingom odbijaju ali za ove maske sam imala baš dobar osećaj i nisam se prevarila. Dve od tri maske koje imam (Glow & Exfo) pročišćavaju i ujednačavaju ten, te čine da on izgleda blistavije i čistije. Idealne su za sve tipove kože a ja vam iz prve ruke mogu potvrditi da prijaju mojoj normalnoj ka suvoj koži. Pisaću vam i o njima ali mi treba još malo vremena da ih isprobam.

Za sam kraj ali najslađe, našle su se tu jedne minđušice u boji starog zlata, kapa sa boćkicom u bordo boji (da, ova zima je baš u toj nijansi) i kutija omiljenih Teekanne čajeva sa šest različitih vrsta zimskog čaja. I Rimmel paletica senki je novitet u mom neseseru i mogu vam reći da uopšte nije loša. Javite ako želite recenziju sa svočevima. (prva slika u postu)


Kako vam se sviđaju moji noviteti? O čemu biste prvo voleli da čitate? Pišite mi!




No comments