Rosegal makeup četkice


Sa Rosegal sajta sa kojim sam nedavno započela saradnju, stigao mi je ovaj set četkica. Da bih upotpunila porudžbinu, pored dve haljine koje ću vam zasebno predstaviti, za svega par dolara poručila sam makeup četkice kojih nikada nemam dovoljno. Osim što su me privukle svojim dizajnom (metalni deo je u rosegold boji), polovina ovih četkica su od prirodne, kozije dlake (bele četkice).


Set se sastoji od 8 četkica od kojih su polovina od sintetičke a druga polovina od prirodne dlake, tri od njih su za lice-tečni puder, četka za konturisanje, rumenilo dok su preostale četkice za oči. Profesionalci kažu da se četkice od sintetičke dlake koriste za nanošenje kremastih proizvoda dok se četkice od prirodne dlake koriste za proizvode u prahu.


Tri velike četke uključuju :četku za nanošenje tečnog pudera koja je od sintetičke dlake i neverovatno je mekana. Lepo raspoređuje proizvod po licu i divno stapa puder sa kožom. Četka za konturisanje je od prirodne dlake kao i ona za rumenilo i obema sam prezadovoljna. Ovo je moj prvi susret sa četkama od prirodne dlake koje su moram priznati delovale malo grublje u prvih par korišćenja ali sam se vrlo brzo navikla na njih. Obe četke su idealnih dimenzija, pogotovo ova za konturisanje koja većinu posla obavi sama. Skupljaju malo više proizvoda od sintetičkih četki pa je potreban oprez dok se ne naviknete.


Sledećih pet četkica su za oči. Crna sa belim vrhom je od sintetičke dlake i namenjena je za nanošenje korektora. Dve bele su za senke, pljosnata za nanošenje i druga za blendanje i jedino što mi se kod njih ne sviđa je što su grublje od sintetičkih na koje sam navikla. Pretpostavljam da su ove dve četkice kopija čuvenih MAC četkica, za nanošenje senke 239 i za blendanje 217. Crna kosa sa kratkim dlačicama nisam sigurna čemu je namenjena ali je ja koristim za predeo ispod donjeg kapka ili kada nanosim senku u službi lajnera. Posledna četkica je za obrve.

Jako sam zadovoljna ovim setom i većinu četkica svakodnevno koristim. Set je inače došao perfektno zapakovan, svaka četkica se nalazila u svojoj kesici a sve zajedno su bile smeštene u jednu veću kesu. Imale su neki svoj miris koji se već nakon prvog pranja izgubio. Set možete naći OVDE i za njega od mene imate iskrene preporuke.


No comments