Manikir meseca #April


U susret najradosnijem hrišćanskom prazniku Uskrsu, ovaj post posvećujem Uskršnjem manikiru. Moram priznati da ideja nije moja već sam ovaj manikir poodavno videla na Pinterestu, mestu moje večite inspiracije, doduše sa pilićima na svakom noktu. Nisam mogla dočekati praznične dane kako bih pokušala da napravim nešto slično a poznato je da ko čeka taj dočeka. Žuti lak inače ne nosim jer nisam zadovoljna kako mi se slaže uz boju kože a ovaj sam dobila od Jelene kako bih upotpunila svoju Golden Rose Rich Color kolekciju. Inače sam u potrazi za pastelno žutom nijansom pa ako imate preporuku za mene, rado ću vas saslušati. U nastavku ćete videti popis lakova koje sam koristila, vi naravno možete koristiti one koje imate a videćete i postupak izrade ovog manikira.

A, da, opet vas molim da zažmurite na moje zanoktice i suvu kožu ruku, trenutno je situacija i gora nego što je bila. U prirodi i nije tako strašno ali kad vidim fotografije podigne mi se kosa na glavi :)


A evo i šta sam koristila. Četiri različita laka, žuti kao podlogu, crni i beli za oči i ljusku jajeta i narandžasti za kljunić a da bi manikir bio lepši, sjajniji i dugotrajniji koristila sam Aura Jelly završni lak. Za one koji ne znaju, da, Jelly nam se vratio na velika vrata i bez njega je od tada moj manikir nezamisliv. Zaboravite sve završne lakove koje ste do sada koristile, za 300 i kusur dinara ovo savršenstvo može učiniti vaš manikir savršenim.

Sa leva na desno:
  • Golden Rose Rich Color #48 (žuti kao podloga manikira),
  • Golden Rose #287 (crni kao podloga za okice),
  • Essence gel lak kreč beli (za ljusku jajeta i da okice izgledaju lepše),
  • Sephora narandžasti lakić  (za kljun),
  • Aura Jelly završni lak.
 Pored toga trebaće vam još selotejp traka, makaze naravno i tačkalica za nokte (moja je u broju 10).


Postupak je sledeći. Prvo se ceo nokat nalakira žutim lakom a dok se on suši možete iseći selotejp nesimetričnim pokretima cik-cak. Lak mora biti potpuno suv pre nego zalepite selotejp na njega. Kada zalepite selotejp premazite donji deo nokta krečno belim lakom (ja sam nanela samo jedan sloj) i odmah odlepite selotejp. Tačkalicom na nokte nacrtajte po jednu veću vrnu tufnu a kada se ona osuši preko nje u uglove stavite po jednu belu. Kljunić ćete nacrtati tako što ćete tačalicom nacrtati mali trougao (dve tačkice gore, jedna dole i sve polako spojiti). Možete koristiti i čačaklicu ako nemate tačkalicu. Stvarno nije komplikovano. Ono što može da zada problem je seckanje selotejpa ako nemate mirnu ruku ili ako ne vidite dobro ali uz malo koncetracije neće biti problema.


Pa, kako vam se sviđa moj Uskršnji manikir?

No comments