Golden Rose WOW! lakići za nokte


 Ukoliko negde naletite na ove mini Golden Rose lakove, obavezno ih kupite. Obećavam da će vam se svideti <3


Bočica je minijaturna a preslatka, sadrži 6 ml. Što se mene tiče to je sasvim dovoljno jer više volim da kupim nekoliko različitih pa da ih brže potrošim i ako treba ponovim kupovinu nego da mi veće bočice stoje do pola potrošene a lak se osuši. Ipak, ono što će se takođe svideti našim novčanicima je cena od samo 70-ak dinara. 

Za sada ih imam 4, ali tu se neću zaustaviti. Formula im je predivna, kremasti su, lako se nanose, brzo suše, dugotrajni su na noktima, imaju visok sjaj čak i bez završnog top coat laka. Po običaju nanosim po dva sloja, mada svakako smaram da je neophodno jer se dobija puna boja u svoj svojoj lepoti. Ja ih obožavam, zaista.

Sa leve na desnu stranu: 05, 27, 36 i 86.

Moje nijanse su:

05 - omiljeni nudać, uz onaj moj voljeni Kiko koji obožavam,
27- ne znam ni sama kako bih ga opisala jer nije ni roze i ljubičast,
36 - prva prava narandžasta nijansa koju imam, idealan za leto,
86 - teget, zaista teget, baš onakav kakav sam dugo tražila.

Na mojim noktima je nijansa 05.
P.S. Kako vam se sviđaju? Da li već imate neki WOW! lakić?

No comments