Proizvod meseca // Februar


Došlo je vreme da se piše preporuka za proizvod meseca (sa malim zakašnjenjem) a to će ovoga puta biti voljeni Garnier micelarni gel za skidanje šminke i čišćenje lica. Ovaj proizvod koristim već skoro dva meseca i od samog starta sam znala da će biti favorit za mesec Februar. Kako sam neko kome su micelarne vode neprevaziđene za skidanje šminke ali i čišćenje lica nisam imala razlog protiv da ne probam novi proizvod na policama drogerija.


Garnier Micellar Cleansing Gel Wash je proizvod namenjen uklanjanju nečistoća, šminke i sebuma sa lica, očiju i usana u jednom koraku. Namenjen je takođe osobama sa osetljivom kožom bilo kog tipa jer ne sadrži parfeme. Bazira se na uklanjanju šminke kao i micelarna voda samo je u pitanju ređa gelasta tekstura koja peni (ne previše) pa se obavezno mora i isprati sa lica zajedno sa ostacima nečistoća. Izuzetno je jednostavan za upotrebu i to je još jedna stvar koja mi se svidela. Na vlažnu kožu potrebno je naneti gel, lično koristim dve do tri pumpice zavisno koliko šminke imam na licu, i nežnim pokretima napraviti kremastu penu. Bez tufera i bilo kakvih komplikacija. Samo gel, voda i ruke.

Što se efikasnosti tiče, ovaj gel jako dobro skida šminku sa lica a pod tim mislim tečnu podlogu, puder, korektor, rumenilo a jedino gde je kiksnuo je šminka sa očiju. Inače, obično skidam šminku sa očiju nekim dvofaznim skidačem jer su mi se pokazali kao najefikasniji, međutim u svrhu testiranja i kasnijeg pisanja recenzije morala sam da probam i ovaj gel ali mi se nije svideo učinak. Niti volim penu na očima a još manje da me oči peckaju nakon skidanja šminke. U svakom slučaju, nisam ni imala nameru da gelom skidam šminku sa očiju pa se nisam ni razočarala.


Dobre strane ovog proizvoda su da korektno uklanja šminku i nečistoće sa lica, nežan je za kožu i ne isušuje je, nije skup i štedi tufere koje ja trošim prilično na mesečnom novou. Loše strane su što ne uklanja detaljno makeup sa očiju pa ćete posao morati doraditi nekim drugim sredstvom i primetila sam da se troši brže nego micelarna voda.

Bez obzira na sve, kada sumiram utiske meni se ovaj Garnier gel za čišćenje lica jako dopao i imam nameru da ga ponovo kupim. Dolazi u pakovanju od 200 ml. sa pumpicom pomoću koje se dozira što ga čini funkcionalnim.


Da li ste probale ovaj proizvod i da li imate nameru?

No comments