Manikir meseca // Maj


Iako sam za ovaj mesec pripremala drugačiji manikir od današnjeg, nisam mogla da odolim a da vam ne pokažem nove Aura lepotane u svom punom sjaju. U pitanju su kao što znate dva laka iz nove kolekcije So dolly, so sweet  u dve nijanse ružičaste, svetlijoj i tamnijoj. Svetlija nijansa je Sugarbabe (439), prava pastelno roze koja u meni budi asocijaciju na puding od jagode dok je tamnija nijansa prava letnja koralna sa izraženim pink podtonom, na granici da bude neon ali to nije a naziv joj je Miss Patisserie (438).

*Ostatak So dolly, so sweet kolekcije možete pogledati u postu OVDE ako ste propustili.

Još jedna super stvar je što tako dobro idu zajedno pa ako ne možete da se odlučite koju da nosite ove nedelje, kao što je to slučaj sa mnom, vi izaberite obe.


Manikir nije komplikovano napraviti i nije zahtevan, potrebna vam je samo dobra tačkalica i da pustite mašti na volju. Ovo je moja kombinacija koju sam zamislila kao neku osvežavajuću poslasticu a manikir sam nazvala po istoimenoj kolekciji So dolly, so sweet. Nadam se da vam se dopada.


Za kraj je još ostalo da vam kažem da su lakovi istog kvaliteta kao i ostatak Resistant kolekcije ako ne i bolji. Kremasti su, brzo se suše a na noktima traju dugo i daju im visok sjaj. Ukoliko želite da produžite trajnost manikiru nemojte zaboraviti da nokte premažete slojem Aura Jelly nadlaka, inače moje nove opsesije. Bez njega više ne želim da lakiram nokte :)

A ovo su lakovi koje sam koristila za manikir. Sa leva na desno: Milkshake, moj omiljeni nudać, Sugarbabe, Miss Patisserie i Jelly nadlak.


Kako vam se sviđa moj manikir? 

No comments