Koozmetik - o brendu i favoriti


Moje proleće miriše na KOOZMETIK. Kao što možda već znate, u pitanju je prirodna kozmetika svedenog i jednostavnog dizajna a sudeći po onome što sam probala do sada vrlo kvalitetna i mirisna. Podržavam sve ono što dolazi iz prirode, gde se sastojci brižljivo i sa pažnjom biraju a pogotovo kada znam da je domaće, proizvedeno u Srbiji. Dve dame, koje su sa saradnicima osmišljavale ceo koncept brenda imale su jasnu viziju: da iskoriste sve dobro što nam priroda daje i da kažu ne svemu što šteti organizmu. One smatraju da je jednako važno hraniti telo, um i emocije. Tako je nastao Koozmetik brend vrhunskog kvaliteta, ručne izrade u zdravim pakovanjima.

Danas vam predstavljam proizvode koje sam zavolela pa se nadam da ću i kod nekih od vas probuditi želju da ih probate.


Balzam za usne sa ekstraktom dinje (360 rsd) je bila prva stvar ovog brenda sa kojom sam se susrela. Kada se upoznajem sa nekom novom kozmetikom obično kupim balzam za usne ili kremu za ruke jer mi se to čini kao najprikladnije. I nikada nisu višak u kozmetičkom kutku. Tako je bilo i ovaj put.

U pitanju je 100 % prirodni balzam za usne a naše je da izaberemo između pet različitih aroma (dinja, mandarina, jagoda, čokolada ili vanila-kokos). Ovo je balzam koji predivno miriše kada ga nanesete na usne ali nema izražen ukus. Izuzetno je maziv i ostavlja usne hidriranim i blago sjajnim ali nije od onih balzama koje morate nanositi iznova i iznova. U tome je njegova lepota, neguje usne ali bez onog osećaja zavisnosti.

Sastav: Butyrospremum Parkii (Shea Butter), Beeswax (Cera Alba), Prunus Dulcis (Almond) Oil, Cocoa (Theobroma Cacao) Seed Butter, natural extract tangerine/melon/chocolate/vanilla coconut/strawberry. Za više informacija o proizvodu i sastojcima klik OVDE.


Sledeća stvar koju sam probala i koji me je doslovno oborila sa nogu bio je 100% prirodni dezodorans sa limunovom travom i bergamotom. Nisam neko ko se dobro snašao sa prirodnim dezodoransima uprkos tome što nemam problem sa prekomernim znojenjem. Neki od njih su mi se dopali manje, neki više a ja sam nailazila na svakakve probleme počev od toga da mi ne pružaju pouzdanu zaštitu dovoljno vremena pa do toga da su mi izazivali iritacije ili mi se jednostavno njihov miris nije sviđao. A pokušavala sam, nije da nisam.

Sa ovim dezodoransom, međutim, se desilo nešto magično već sa prvim nanošenjem. Prvo me je osvojio neverovatno prijatan i osvežavajući miris koji se zadržava dugo, dosta dugo. A ono najbitnije je da me nije izneverio ni u danima velikih vrućina. On ne sprečava znojenje, naprotiv, ne ometa fiziološke procese niti zapušava pore ali zato jako efikasno štiti od neprijatnih mirisa. Takođe, ne iritira nežnu kožu pazuha a što je najbitnije ne sadrži štetne materije po organizam. Što se tiče nanošenja, bitno je pronaći pravu meru. U ovom slučaju manje je više a u suprotnom ako preterate možete završiti sa blago lepljivim pazuhom. I ono što posebno cenim, ne ostavlja trag na odeći. Dakle, imate moje iskrene preporuke ukoliko niste osoba koja se prekomerno znoji.

Možete ga naći u dva pakovanja: u stiku od 30 ml. (920 rsd) kao što je moj i u formi kreme u staklenoj teglici od 30 ml. (1020 rsd).

Sastav: Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospremum Parkii (Shea Butter), Beeswax (Cera Alba), Sodium Bicarbonate, Citrus Bergamia (Bergamot) Fruit oil, Cymbopogon Flexuosus (Lemongrass) Oil. Za više informacija o proizvodu i sastojcima klik OVDE.


Univerzalni melem / Universal Salve (1140 rsd) je nešto što me je spasilo suvih delova koji su se pojavili na licu u predelu podočnjaka (iz meni nepoznatih razloga). 100 % je prirodan a sadrži lavandu, limun i čajno drvo. Posegla sam za njim kada sam primetila crvene površine po koži koje su pod prstima bile suve i hrapave. Nanosila sam ovaj melem nekoliko puta dnevno na čistu kožu čistim prstima i problem sam vrlo brzo rešila.

Proizvođač tvrdi da je ovo čudotvorni prirodni melem koji ima širok spektar delovanja zahvaljujući bogatoj formuli koja ima antiseptička i isceliteljska svojstva. Može se koristiti za zarastanje rana, kod opekotina, iritacija, ujeda insekata, opekotina od sunca, suve i ispucale kože i na krajeve kose. Kasnije sam ga nanosila na mesta gde su me izujedali komarci ili sam imala žuljeve od "udobne" obuće i zaista su se upale jako brzo smirile. Ja lično ovaj melem smatram čarobnim i mislim da treba svako domaćinstvo da ga ima.

Ovaj melem se nalazi u tamnoj staklenoj teglici od 30 ml. u čvrstom stanju. Međutim, pod toplotom prstiju omekšava što omogućava fino i lagano razmazivanje. Zato je potrebna jako mala količina pa sam sigurna da će da mi potraje jako dugo. Ne smem da zaboravim ni njegov prijatan biljni miris.

Sastav: Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Olea Europaea (Olive) Oil, Beeswax (Cera Alba), Tocopherol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea tree) Leaf Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Oil. Za više informacija o proizvodu i sastojcima klik OVDE.



Mleko za telo / Body Lotion (1800 rsd za 200 ml.) je još jedan proizvod koji mi je stalno pri ruci. Iako je namenjen prvenstveno da neguje telo, meni dođe kao neka univerzalna krema. Dozira se pomoću pumpice što mi se jako dopada pa za čas njim namažem ruke, laktove a uveče nekad i pete. Srednje je gustine i lako se razmazuje i brzo upija a uz to predivno miriše. 99 % je prirodan proizvod a u svom sastavu sadrži kompoziciju lavande, limete, i vanile-kokosa. Koža je nakon mazanja nežna i baršunasta na dodir i nije lepljiva nego glatka kao svila.


Sastav: Aqua, Glycerin, Potassium Palmitoyl, Butyrospremum Parkii (Shea Butter), Cetearyl alcohol, Prunus Dulcis (Almond) Oil, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice , Glyceryl Stearate, Ethylhexylglycerin, Cocoa (Theobroma Cacao) Seed Butter, Hydrolyzed Wheat Protein, Beeswax (Cera Alba), Tocopherol, Phenoxyethanol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil, Vanilla Coconut natural extract.
Za više informacija o proizvodu i sastojcima klik OVDE.


Krema za ruke za sve tipove kože (920 rsd za 50 ml.)
U pitanju je hranljiva krema za svakodnevnu negu i hidrataciju ruku. Nju sam tek nedavno načela jer sam imala dosta otvorenih krema.  Znala sam da će mi se svideti jer sam je već ranije probala i oduševila se. Ovo je jedna od onih krema koja ne može da vam se ne svidi. Masna je taman toliko koliko treba a da se brzo upije i pri tom ne ostavlja masan i lepljiv trag. Moja preporuka je da se ne nanosi u debelom sloju osim u slučajevima kada želite da je nanesete kao noćnu masku, u debljem sloju za dubinsku obnovu kože. Ova krema ima jako lep, upečatljiv miris koji će vam dugo milovati čula a u pitanju je mešavina etarskih ulja ruzmarina, nerolija i sandalovine.

Sastav: Aqua, Glycerin, Butyrospremum Parkii (Shea Butter), Ethylhexylglycerin, Beeswax (Cera Alba), Tocopherol, Allantoin, Phenoxyethanol, Cetearyl Olivate , Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Macadamia Ternifolia (Macadamia Nut) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Sorbitan Olivate , Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Santalum Album (Sandalwood) Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Citrus aurantium Amara (Neroli) Flower Oil.


Što se mene tiče, imate iskrenu preporuku. Garantujem da će vas Koozmetik oduševiti ukoliko volite da koketirate sa prirodom i cenite kvalitetne sastojke proizvoda kojima negujete telo.

Da li ste već nešto probali i ako jeste, šta je to na vas ostavilo utisak?

No comments