Luxurious nourishment argan & almond


"Nova linija Vitex-a Luxurious Nourishment sa visokim sadržajem najdragocenijih ulja je nepobediva kombinacija bogatih hranljivih sastojaka i luksuzne nege" -poručuje proizvođač proizvoda o kojima ću vam danas pisati. Nakon mnogobrojnih studija i posebnih testova, istraživači Vitex-a su odabrali dva ulja istaknuta po svojim naročito dragocenim svojstvima za kožu: ulje argana i badema. Ovu liniju za negu kože lica koristim aktivno već skoro tri meseca i skoro sam ih potrošila pa sam mislila da je sada pravo vreme da vam prenesem svoje utiske. U nastavku ćete videti da je reč o tri proizvoda: dvofazni skidač šminke i toner, dnevna krema sa najdragocenijim uljima i oil-maska za revitalizaciju kože lica, vrata i dekoltea. 


Dvofazni skidač šminke i toner je pun naziv ovog proizvoda a on dolazi u najjednostavnijoj mogućoj plastičnoj bočici od 150 ml. Kada smo već kod ambalaže, na nju ovaj put imam nekoliko zamerki. Na stranu što je bočica obična, ono što mi zapravo smeta je loše urađen poklopac na njoj pa koliko god da sam pazila uvek bi sredstvo završilo tamo gde ne treba (oko tufera i po rukama). Takođe, poklopac je nakon otvaranja bilo nemoguće ponovo čvrsto zatvoriti pa nošenje ovog proizvoda bilo gde izvan kupatila nije dolazilo u obzir. Nalepnica proizvoda se takođe počela jako brzo odlepljivati pa se i ono malo estetike sa početka izgubilo.

Što se tiče korišćenja, potrebno ga je kao i sva dvofazna sredstva za skidanje šminke dobro promućkati pre upotrebe kako bi se sjedinile uljana i vodena faza. Proizvođač kaže da kremasta (uljana) faza fantastično hrani i omekšava kožu dok vodena faza aktivno hidrira i tonira. Sa ovim mogu u potpunosti da se složim i potvrdim da je ovo jedan dobar proizvod na koji nemam zamerke, ako izuzmemo ambalažu. Lagano i nežno uklanja šminku sa lica a jedino sa čime sam imala poteškoća je maskara. Ovde mi je trebalo malo više vremena i umeća. Ono što se bojim mnogima ne bi svidelo osim možda osobama sa suvom kožom je masnjikav film koji ostaje na licu a koji nakon umivanja nestaje a kožu ostavlja nežnom i hidriranom. Meni ta činjenica ne smeta jer imam suvu kožu pa mi je koža nakon ovog sredstva bila jedra i zategnuta.

Da saznate više o proizvodu ili ga naručite klik OVDE; cena: 570 rsd

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - -- - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




Dnevna krema sa najdragocenijim uljima za lice i kožu oko očiju dolazi takođe u jednostavnoj plastičnoj teglici od 45 ml. Pohvalno je što je krema sa unutrašnje strane zaštićena folijom što obezbeđuje da sastojci u kremi što duže ostanu sveži a kutija (koja mi se negde zagubila) je takođe bila zamotana u providan celofan. 

Krema je namenjena svim tipovima kože sa čim mogu da se složim jer je izuzetno lagane teksture, skoro gelaste pa se sa lakoćom razmazuje i upija u kožu a što je najbolje od svega dubinski je hidrira i hrani. Koža je nakon upotrebe svilankasta i nežna i bez masnog sjaja. Ukoliko imate suvu kožu ili suve delove na koži, ova krema bi mogla dosta da vam pomogne.

Obogaćena dragocenim uljem argana i slatkog badema, pruža višenamenski efekat:
slatki badem hrani kožu esencijalnim materijama, povećava čvrstinu kože i njenu elastičnost, eliminiše tamne kolutove, otečenost ispod očiju i otečenost kapka; arganovo ulje sadrži jedinstvene elemente za mladalačku kožu, učvršćujući konture lica, smanjujući bore i štiteži vlakna kolagena od oštećenja.

Cena ove kreme je 700 rsd a možete je poručiti OVDE


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 


Oil - maska za revitalizaciju kože lica, vrata i dekoltea smeštena je u tubu od 100 ml. sa poklopcem na odvrtanje na vrhu. Ja sam je nanosila pljosnatom četkom na očišćeno lice, držala bih je 15-ak minuta pa potom isprala mlakom vodom. Ova maska fantastično hrani kožu dubinski zahvaljujući uljima argana i badema u sastavu. Jako sam zadovoljna ovom maskom ali smatram da je namenjena prvenstveno osobama sa suvom i normalnom kožom iz razloga što formulacijom podseća na neku bogatu kremu.

 Proizvod možete videti i poručiti OVDE po ceni od 370 rsd.






Svi proizvodi ovog proizvođača dolaze iz Belorusije i njihovi proizvodi su bazirani na prirodnim uljima a vi ih možete naći na sajtu Planeta kozmetike OVDE ili na adresi Vranjska 8. (lokal 3) u Beogradu. Proizvodi ove linije argan & badem mirišu isto, prijatno, na arganovo ulje ali je za moj ukus miris malo veštački.Uprkos tome što su ambalaže obične i ne naročito kvalitetne, proizvodi koji se nalaze unutra su sušta suprotnost. Lično sam zadovoljna i smatram da kvalitet odgovara ceni. Imate moje iskrene preporuke ako ste se pronašli u redovima koje sam napisala. 



No comments