Aura CONTOUR ME! bronzeri


Aura bronzeri CONTOUR ME! su defiitivno nešto oko čega se u jednom momentu podigla velika prašina u blogosferi. Mišljenja oko ovog proizvoda su podeljena; dok su ih jedni oduševljeno prihvatili drugi su ih osuđivali i skoro stavili na stub srama. Baš iz tog razloga sam sačekala da se strasti smire i sa ove vremenske distance da vam prenesem svoje utiske i mišljenje. A pre toga ću se kratko osvrnuti na trend konturisanja koje je proslavila čuvena Kim Kardašian ali i nas obične smrtnice nije zaobišla pomama.


Sa jedne strane, slažem se da lice puno lepše izgleda kada se poigramo igrom senki pa sakrijemo ili istaknemo one crte lice koje želimo. Ali, ako me pitate da li sam za konturisanje lica na dnevnom nivou šta mislite šta bih vam odgovorila? Jesam, ali samo ako je ono diskretno. Ozbiljnijem konturisanju lica treba pristupiti ako je neka svečana prilika u pitanju i ako će biti fotografisanja. To je moje mišljenje.  Zaista, koliko god se trudila, ne mogu sebe da zamislim kako se u 6 ujutru spremam za posao i nanosim full šminku. A pri tom sam jedna od onih koje će uvek na posao doći našminkane. Zato uvek gledam praktičnost proizvoda i da u što kraćem vremenskom periodu postignem svež i odmoran izgled. Upravo zato volim višenamenske proizvode a jedan od njih je upravo ovaj Aura bronzer za konturisanje. Da, bronzer koji nosi naziv CONTOUR ME! jer se bronzerima najčešće konturiše lice a nije redak slučaj da tome služe rumenila, senke, stikovi, razume se u odgovarajućoj nijansi. Bez obzira na naziv proizvoda bitna je njegova svrha, slažete se?


Aura bronzeri CONTOUR ME! su zapravo višenamenski proizvodi. Njih osim za konturisanje možete koristiti za postizanje osunčanog tena kako biste malo zagrejale lice - što mu je osnovna namena, ali i kao senku, ili čak kao puder u kamenu. Zavisi od vas. Zato postoje 4 nijanse od kojih je samo jedna hladnija, ali prilično univerzalna 404 Copacabana pa ako ste fan proizvoda za konturisanje isključivo hladnog podtona, obratite pažnju. Ostale tri nijanse su toplije i njih možete koristiti kako želite. 401 Ibiza je pretpostavljam vlasnicama najsvetlije kože ali nisam sigurna da li njom može da se konturiše. Ova nijansa će pre biti bronzer za najsvetlije ali može da posluži kao puder u kamenu preko celog lica. 402 Saint-Tropez je nijansa koja ima najviše narandžastog pigmenta u sebi ali verujem da i kao takva nekome odgovara. 403 Bahamas je moja druga omiljena nijansa i za njom posežem možda i najčešće kada želim da jednim potezom utoplim lice i blago ga iskonturišem. Naposletku, kako Aura šminka nije šminka profesionalnih šminkera već svih nas koje se njom svakodnevno ulepšavamo smatram da je ovaj proizvod ipak vredan pažnje.


Aura bronzeri dolaze u novim, svedenim, crnim i elegantnim pakovanjima sa ogledalom sa unutrašnje strane. Dok se ne razradi, kutijica se malo teže otvara što i nije loše jer je, zaključujem, zbog ogledalceta predviđena za nošenje u neseseru. Novina je što se na samom proizvodu nalazi utisnut logo brenda što po meni predstavlja lep detalj. Za samo 600 i kusur dinara dobijate 9 gr. izuzetno kvalitetnog proizvoda svilenksate tekture. Ovi bronzeri nisu tvrdi i ne truse se pa se lako pokupe četkom. Pigmentacija im je odlična ali se lako i blendaju pa vam neće ostajati fleke koje ne možete da izblendate. Ja uvek nanosim u manjoj količini pa po potrebi dodajem. Sa trajnošću na licu takođe nemam problema kao ni sa većinom proizvoda ali ovo prvenstveno zavisi od tipa vaše kože kao i podloge koju imate na licu.

U nastavku pogledajte svočeve koji prilično verno izgledaju kao i poređenje sa nekim proizvodima koje imam.


Svi navedeni proizvodi imaju zasebne recenzije pa ih možete detaljnije pogledati OVDE, OVDE i OVDE. A dve od 4 nijanse na meni stoje ovako...

Aura CONTOUR ME! 404
Aura CONTOUR ME! 403

ZAKLJUČAK: Ako izuzmemo eventualnu zbrku oko naziva i namene proizvoda, ovo je jedan sasvim dobar proizvod drogerijskog ranga. Mislim da svako može da nađe nijansu za sebe zavisno od potreba s tim što sa nijansom 404 Copacabana sigurno nećete pogrešiti ako tražite dobar a povoljan proizvod za konturisanje. Ono što ste možda primetili a možda i niste je da nijanse nisu poređane po redu tj. uobičajeno od najsvetlije do najtamnije prema boji kože iako tako na prvi pogled izgleda. Zato predlažem da prošetate do najbliže parfimerije i probate proizvod na licu mesta i izaberete nijansu za sebe.

Kakvo je vaše iskustvo sa ovim bronzerima? Da li konturišete svoje lice i kojim proizvodima? Pišite mi!


No comments