Biodermom protiv Sunca


Iluzorno je više govoriti o štetnosti Sunca po našu kožu. Nadamo se da ste bar deo naših dobronamernih saveta prihvatile i shvatile poentu priče. Da ne bi sada ispalo kako se treba plašiti Sunca i sedeti u zamračenoj sobi po ceo dan, dovoljno će biti da shvatite važnost nanošenja krema sa zaštitnim faktorom i izbagavanje Sunca kada je ono najjače. Za danas smo vam pripremile priču o dve nove Bioderma kreme za lice iz linije Photoderm, za zaštitu lica od pega, fleka i bora, svih tih neželjenih pojava koje izaziva izlaganje UV zracima. Ovogodišnja novina je Aquafluide (za mešovitu ka masnoj koži) kao i AKN Mat (za kombinovanu i masnu kožu). Nemojte dozvoliti da vas oblačno vreme ili kratak izlazak iz kuće zavara, štititi se treba stalno, jer koža sve pamti. A mi želimo da imamo zdravu i lepu kožu, zar ne? Pa krenimo redom...



Prošle godine u ovo vreme smo testirale i sa uživanjem koristile Photoderm MAX 50+ koji je namenjen svim tipovima osetljive kože. Da se ne ponavljamo, naše utiske kao i nešto više o Bioderma principu zaštite od Sunca možete pročitati OVDE. 

Ono što je zajedničko za sve ove kreme je da su pakovane u praktične tube od elastične plastike od 40 ml. i prilično su jednostavne za upotrebu a uz to staju u svaku torbicu. Na vrhu se nalazi uski aplikator kojim ćete jednostavno dozirati proizvod. Reč je o ultra laganim fluidima (bez mirisa, parabena i nemasne teksture) što je itekako poželjno. 

Sve kreme iz ove grupe koriste se na isti način. Sve što je potrebno je da fluid odnosno kremu ravnomerno nanesete minimun 20 minuta pre izlaganja suncu na čistu kožu. Bitno je da kremu lepo utrljate kako bi se filteri fino rasporedili po koži. Postupak je neophodno ponoviti nekoliko puta u toku dana naročito nakon kupanja, brisanja kože ili fizičke aktivnosti.


Photoderm ANK Mat sa SPF 30 je odličan izbor za sve osobe sa kombinovanim i masnim tipom kože. Meni je jako bitno da pored obećane zaštite od sunčevih zraka matira moju kožu preko dana, bar neki određeni vremenski period. Većina me smatra šašavom što mi je ovo bitno. To je nažalost zato toga što niko ne razmišlja o tome da se kreme sa zaštitnim faktorom, a naročito kreme za lice, moraju koristiti svakodnevno, celo leto, ako ne i duže. Da se vratim ja nazad na temu. 

Krema, kao što i vidite na slici, dolazi u tubi od elastične plastike u količini od 40ml. U pitanju je lagana tekstura, fluid, koja se lepo razmazuje i brzo upija. Pod prstima možete osetiti praškastu teksturu i čini mi se da je to posledica prisustva mineralnih filtera i matirajućih komponenti. Na koži ne ostavlja potpuno mat izgled, već neki semi-dewy, što se meni i sviđa. Previše matirana koža može da izgleda umorno, a to nikako ne želimo. 

Ova krema je odlična kao podloga za puder, naravno ukoliko ga uopšte i mažete po ovom paklenom vremenu. 

Zašto se meni sviđa ova krema? Jedina je koju sam do sada probala, a da je ispunila obećano matiranje. Takođe, nije samo obična krema sa zaštitnim faktorom, već i tretmanska krema, koja će negovati vašu, najčešće problematičnu kožu. Takođe, visoka UVA zaštita je razlog moje ljubavi prema ovoj kremi. Ko bi voleo da ostari pre vremena (UVA- aging)? ;) A za kraj, Bioderma, kao brend, više puta je pokazala i opravdala svoj kvalitet.


Photoderm MAX Aquafluid SPF 50+, UVA 24 je namenjen visokoj zaštiti osetljive mešovite kože. Ultra lagani aquafluid osvojio je svet brzom moći upijanja i laganim teksturama idealnim za vrućinu. 

Proizvođač kaže: Zahvaljujući ekskluzivnoj kombinaciji UVA/UVB filtera Photoderm MAX linija pruža efikasnu i optimalnu zaštitu od sunca, dok jedinstveni Cellular Bioprotection patent podstiče prirodne mehanizme odbrane kože od sunčevog zračenja, štiti ćelijsku DNK i sprečava fotostarenje kože.

Moji utisci su baš kao i prošle godine, sjajni. Krema mi u potpunosti odgovara iako nigde ne piše da je za normalnu/suvu kožu pa tako verujem da bi odgovarao svakom tipu kože. Upija se za veoma kratko vreme, ne ostavlja bele tragove, "dry tehnologija" utiče na blago matiranje lica što meni nije naročito važno ali verujem da vlasnicama mešovite/masne kože jeste. Sviđa mi se taj princip 2 u 1, i nega i zaštita što je svrstava u moje lične favorite i ovog leta.
U poređenju sa prošlogodišnjom verzijom, ne vidim skoro nikakvu razliku ni u pogledu izgleda kreme (strukture, gustine), mirisa kao ni dejstva. Za koju god da se odlučite, nećete pogrešiti. Do daljnjeg ostaje u mojoj kozmetičkoj torbici kao deo svakodnevne rutine.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Dodatak: I za one najosetljivije, Bioderma ima rešenje u vidu ekstremno jake zaštitne kreme Biderma Photoderm Sensitive SPF 50/UVA50. Ova krema je namenjena osobama koje ne bi smele da se izlažu suncu, sa ekstremno jakom UVA zaštitom. Ovo mleko za sunčanje za lice i telo, bebe i odrasle, sadrži i patentiran Active defense kompleks koji podstiče prirodne mehanizme odbrane od sunčevog zračenja, hidrira i umiruje. 

Da li ste probale nove Bioderma kreme iz Photoderm linije? Koji je vaš lični favorit kada je u pitanju zaštita kože lica od Sunca?


No comments