Eveline balzam za nokte i zanoktice


Nešto novo na tržištu sticajem srećnih okolnosti našlo se kod mene da upotpuni moju rutinu nege noktiju i zanoktica. Sećate se da sam skoro pisala o jednom prirodnom ulju za negu noktiju i zanoktica koje se pokazalo kao vrlo, vrlo dobro i donekle je rešilo moj problem sa zanokticama. Znate i da sam svojevremeno oporavila svoje noktiće nakon skidanja gela Evelin sredstvom 8u1 (ali i dijamantskom laku i ulju za zanoktice) o kome i danas rado čitate na blogu. Mišljenja oko njega jesu podeljena, slažem se, ali u datom momentu se nametnulo kao rešenje i ja sam mu zahvalna za sve što je učinio za moje tada prilično oštećene nokte. Nokti mi jesu slaba tačka i dalje, skloni su lomljenju i (ne)retko listanju a ja činim sve da im pomognem da izgledaju lepo i negovano.


Balzam o kome danas govorimo stiže nam iz Evelina i namenjen je:
- nezi oštećenih noktiju i zanoktica
- sprečava isušivanje i bolno listanje.

Proizvođač kaže: "SOS X-treme care balzam predstavlja nežan tretman za nokte i zanoktice. Pored toga što obezbeđuje adekvatnu dugotrajnu zaštitu, estetski efekti su vidljivi odmah nakon upotrebe. Jača i hrani savitljive i krte nokte i vraća im sjaj. "
 

Balzam je smešten u tubicu od 12 ml. sa uskim aplikatorom a vrhu koji omogućava lagano nanošenje proizvoda. Potrebno ga je potrošiti u roku od 12 meseci od datuma otvaranja što je sasvim korektan period da se ovakav jedan proizvod potroši ukoliko se redovno koristi. 

Način upotrebe: Preporučuje se da se balzam u tankom sloju nanosi svako veče i nežno utrlja u nokte i zanoktice. Ja ga nanosim ne samo uveče već uvek kada imam vremena u toku dana. 
Uskim aplikatorom nanosim balzam duž cele ivice nokta odosno po liniji zanoktica i onda polako utrljavam po svakom noktu. Balzam bih opisala kao bogatiju verziju kreme za ruke, izuzetno prijatnog mirisa i nešto gušće strukture. Bez obzira na to vrlo se lagano upija i masno je tek toliko koliko mora da bude da bi nahranilo kožicu oko nokta. Ako utrljavam balzam u toku dana izbegavam da perem i kvasim ruke jedno vreme nakon upotrebe iz logičnih razloga.

Rezultat je lepa, negovana i nahranjena koža oko noktiju. Da utiče na već postojeće zanoktice tako što ih omekšava i sprečava stvaranje novih se podrazumeva. Preporuka za sve vas koji imate problem sličan ili isti kao ja.


Sastav, za one koji žele da znaju...


Da li ste probale ovaj Eveline balzam? Šta je vaš must have kada je nega zanoktica u pitanju?

No comments