Bourjois trio za savršen ten


Ko još ne bi želeo savršen ten? Sa svih strana nam stižu informacije kako doći do savršenog tena ali to često nije lako postići zahvaljujući mnogim faktorima. A kada se na to sve nadovežu visoke temperature i vlaga u vazduhu, onda ovakva jedna radnja postaje gotovo nemoguća misija.
Ja ću vam današnjim postom predstaviti moje favorite koje koristim već izvesno vreme te vam isti mogu poslužiti kao preporuka za kupovinu. Iz naslova vidite da su svi proizvodi brenda Bourjois što je čista slučajnost ali mi je drago što sam polako počela da ispitujem ovaj brend i što sam sa svakim kupljenim proizvodom sve zadovoljnija.



Svoju priču započinjem omiljenim proizvodom, CC kremom za koju ste pretpostavljam svi već čuli. Njeno ime je zapravo 123 perfect CC cream i po meni je ovo savršen hibrid kreme i pudera. "U srcu formule ove CC Kreme nalaze se 3 nova korektivna pigmenta inspirisana 123 Perfect kolekcijom: kajsija protiv umora, zelena protiv crvenila, bela protiv tamnih fleka/pigmentacije.Ovi prefinjeni obojeni pigmenti stapaju se s kožom i istovremeno pokrivaju nesavršenosti i ulepšavaju teksturu kože, bez obzira na njen prirodan ton"- obećava proizvođač.  

Smeštena je u tubicu od 30 ml. (1489 dinara) i nešto je ređe konzistencije nego tečni puderi. Iznenađena sam nežnom i laganom formulom ovog proizvoda koja je skoro neosetna na licu. Miris je nežan i puderast i mami na korišćenje a verujem da bi se većini osoba svideo jer nije težak niti zagušljiv. Uz to sadrži zaštitni faktor SPF 15 što znači da je pogodan za korišćenje i leti (čak uz dodatnu zaštitu).

Proizvodi se u 4 nijanse, koliko se sećam a moja je druga po redu 32 Light Beige. Nijansa mi je taman, odgovarajuća jer se lepo stapa sa kožom i ujednačava ten. Lako se nanosi, daje lep i prirodan finiš, lagana je i ne osećam je na licu, postojana boja i ne oksidira, daje blistavost tenu - sve su to karakteristike koje su učinile da mi za kratko vreme postane jedna od omiljenih.



 Ah, da, čini mi se da bi mogao odgovarati vlasnicama svih tipova kože osim masne jer bi je masna koža za kratko vreme "popila" ali i za taj problem Bourjois ima rešenje u vidu Healty Balance kompaktnog pudera. Kažu, puder koji podstiče blistavost. A ja se slažem. Ovaj proizvod mi se lično najmanje svideo kada pričamo o današnjoj skupini od tri. Ne zato što nije dobar, naprotiv, ali mojoj suvoj koži ne prija uvek. Dakle, osobe sa suvom kožom na licu trebaju biti oprezne i koristiti ga samo ako je koža prethodno dobro pripremljena i hidrirana. Ovaj puder jako lepo finišira svaki makeup, koži daje blistavost i prirodan finiš dok masniju zonu drži pod kontrolom. 

Ja ga nanosim velikom četkom za puder (u kamenu ili prahu) tako što pokupim malo proizvoda a izbegavam zonu obraza jer mi je najsuvlja na licu. Pokušavala sam da ga nanosim samostalno na lice,  u maloj količini i bez podloge ispod, dobila sam odlične vizuelne rezultate ali ipak izbegavam taj način da ne bih dodatno isušila kožu. Preporučujem ga vlasnicama svih tipova kože osim onih sa suvom ali i tada je moguće koristiti ga uz prethodu pripremu kože.

Ovaj puder je zapakovan u čvrstu i kompaktnu ambalažu od 9 gr. (1109 dinara) a ja sam izabrala nijansu 53 Light Beige, takođe druga nijansa po redu od četiri moguće.

Poslednji u nizu ali ništa manje bitan je Happy Light Concealer. Ovo je po meni jedna dobra kamuflaža. Svojom gustom teskturom koja se topi pod prstima obećava da će pokriti sve nedostatke na licu kao i tamne podočnjake bez mrdanja sa lica. Baš iz tog razloga je ekonomičan jer je potrebna jako mala količina koju ćete upotrebiti. Kao korektor ima jednu manu a to je da se nakuplja u sitne borice ispod očiju.

Pakovanje je malo 2,5 gr. ali kompaktno, zatvara se pomoću malog magneta koji je ugrađen u ambalažu sa obe strane. U poklopcu se nalazi ogledalo pa je praktičan za nošenje i korekcije u toku dana. Ne sećam se cene kada sam ga kupila a na sajtu nisam uspela da pronađem informaciju pa vam ostajem dužna. Možete birati između tri nijanse a moja je najsvetlija 01 Ivory.

*Swatchevi ( sa leva na desno): CC krema, korektor, kompaktni puder
*Sva tri proizvoda sam kupila u Jasmin parfimerijama a za pisanje posta sam se pomogla informacijama o cenama i proizvodima sa sajta www.jasmin.rs

A sada, da čujem vas! Koji je vaš izbor proizvoda za ovo leto? Koji su vam omiljeni Bourjois proizvodi?

No comments