Flormar lip primer


Flormar prajmer za usne smo dobile zajedno sa ostalim proizvodima novitetima o kojima sam vam pisala (eyeliner, lak za usne i terakota senka) ali mi je za ovaj proizvod trebalo nešto duže vremena da bih ga valjano testirala. I pored toga nisam bila sigurna u svoje mišljenje pa sam rešila da ponudim Jeleni sa bloga Dressing Case da ga i ona proba jer je za razliku od mene imala više iskustva sa prajmerima. Čitaćete u nastavku, utisci su nam se u potpunosti poklopili a osim toga sam oduševljena ambalažom ovog proizvoda. Zar nije preslatko, ovako pomalo retro? :)
Meni je samo ostalo da vas pozovem da pročitate Jelenine utiske i da vam kažem da za ovaj proizvod trebate izdvojiti 699 dinara.




"Pre izvesnog vremena Lidija mi je dala ovaj prajmer kako bih ga isprobala. Od samog starta nisam očekivala mnogo, jer sam se već susrela sa ovom vrstom proizvoda, koja na mene nije ostavila posebne utiske. Na moje veliko oduševljenje, Flormar prajmer se pokazao drugačije, pa su me zato sestre danas lepo ugostile, da sa vama podelim svoje utiske o njemu.

Pakovano je kao sjaj, a u bočici dobijete 7.5 ml proizvoda. To možda i nije najpraktičnije, jer četkica pokupi mnogo više proizvoda nego što bi trebalo, ali za sve postoji rešenje. Koristim ga tako što aplikatorom stavim proizvod na usne, a onda prstima utapkam kako bih sklonila višak. Ako to ne uradite, postoji mogućnost da će vam karmin biti nejednak i izgledati neuredno. Vrlo je bitno da ne preterate sa stavljanjem baze i tako stvorite kontra efekat.

Dopada mi se činjenica da proizvođač nigde nije napisao da će vam uz pomoć ovog prajmera karmin duže trajati. Ono što vam obećava je nega usana i odlična priprema za dalje nanošenje karmina. Kao neko ko u kolekciji ima mnogo više proizvoda mat završnice, teško mi je da ih stavim, a da na usnama izgleda jednako i da ne istakne suve delove. Upravo to ova baza radi, zamaskira sve suve delove usana, te ih tako pripremi za karmin. On neće duže trajati uz pomoć nje, ali će zato izgledati mnogo lepše.

U bočici boja izgleda kao da je u pitanju neki korektor, ali je na usnama ona potpuno prozirna i ne menja boju karmina. Miris je jači, ali kada se nanese odmah izvetri, tako da se ni ne oseća.

Količina koja se dobije može da potraje jako dugo i sa svakodnevnim korišćenjem, pa je zato proizvod vrlo isplativ."



Jeste li probale prajmere za usne? Šta mislite o ovom Flormarovom?

Jelena & Lidija
 

No comments