NIKEL Travel set


Prvomajski praznici i kratak beg iz  grada na par dana bili su dovoljno dobar razlog da ovaj putni set ponesem sa sobom i posvetim se njegovom testiranju. Set sadrži četiri proizvoda smeštenih u luksuznu kartonsku kutiju i o svakom ću vam u nastavku pisati. 

Za one koji ne znaju ili prvi put čuju za ovaj brend na samom početku ću reći nekoliko uvodnih rečenica. Nikel je hrvatski brend koji koristi biljke sa hrvatskog podneblja a proizvodi su 100 % prirodnog sastava. Njihov slogan glasi "Nikel, kozmetika sa potpisom". Dobitnici su više od 20 internacionalnih priznanja i zlatnih medalja za inovativni prirodni proizvod.
Njihove prozvode možete naći u Dm drogerijama kao i na sajtu Purity Box-a, mada ovaj set nije dostupan u prodaji već samo kao poklon/promo set.
Nikel proizvodi - klik OVDE.

Za početak ću vam predstaviti dva proizvoda a to su gel za tuširanje i mirisna krema za telo. 

GEL ZA TUŠIRANJE I KUPANJE SA BADEMOM I MEDOM je prvi proizvod sa kojim sam se susrela. Izuzetno retka struktura ga razlikuje od drugih proizvoda koje sam do sada koristila u tu svrhu. Izuzetno je blag, skoro i ne peni i nežno čisti kožu. Miris mu je slatkast i meden i jako prija čulima.

MIRISNA KREMA ZA TELO je stvarno mirisna ali ne mogu jasno da odredim koja nota dominira. Kremasto-gelaste je strukture, lako se razmazuje i upija a što je najbolje ostavlja za sobom predivan miris na telu još neko vreme nakon mazanja. Sigurna sam da bi zadovoljio potrebe svačije kože osim osoba kojima je koža tela suva.


Preostala dva proizvoda ovog mirisnog seta su mleko za sunčanje i aloe vera gel nakon sunčanja.

MLEKO ZA SUNČANJE SA KAKAO MASLACEM, uljem masline i vitaminom E, sadrži SPF 30 i ovo je proizvod koji me je očarao u potpunosti. Lagana krema koja se brzo upija sa predivnim mirisom koji miriše na more učinio mi je boravak na planini još slađim. Ne moram da napominjem da je zaštita od Sunca itekako bitna i kada nije isključivo letnja sezona a mislim da je ovaj zaštitni faktor bio sasvim dovoljan za prolećno sunce.

ALOE VERA GEL prijatnog mirisa i gelaste strukture ima višestruku namenu. Osim nakon sunčanja za umirivanje kože može se nanositi i nakon depilacije kao i uboda insekta. Blago hladi kožu i upija se brzinom svetlosti. Moram priznati da sam od svih ovaj proizvod najmanje koristila ali je jednako dobar utisak ostavio na mene kao i ostatak ekipe. 


ZAKLJUČAK: Nije teško shvatiti iz prethodno napisanog da mi se ovaj putni, mirisni set veoma dopado i da sam uživala u korišćenju svih proizvoda. Svaki sadrži 50 ml. što mislim da je sasvim dovoljno da se stekne utisak i da posluži svrsi. Ovakvi setovi su idealni za kratka putovanja a velika prednost je što su sačinjeni od prirodnih sastojaka.


Kako vam se sviđaju ovakvi setovi? Da li su vam primamljivi proizvodi prirodne kozmetike?

No comments