Favoriti meseca // Jun


Došao je red na favorite za mesec Jun. Obzirom da su već u junu krenule velike vrućine nisam se puno ni šminkala, ali se nisam puno mackala, samo osnovno. Videćete već.



Krećemo od preparative kao i obično. Možda ste na Instagramu već videli moju zaluđenost novim Palmolive kremastim gelom za tuširanje sa mirisom jagode Strowberry touch? Joj kako samo predivno miriše! I telo i kupatilo i sam ugođaj ispod tuša je mirišljav. Ja sam ih potrošila nekolio u junu jer mi se vanila i čokolada ne sviđaju ni približno ovako. Zatim, tu se našao Koozmetik, naravno. Najrađe bih sve stavila u favorite ali za ovaj mesec sam se odlučila da to budu krema za ruke i balzam za usne. Sa oba proizvoda sam izuzetno zadovoljna a pisala sam o njima OVDE. Da li se sećate da balzam za usne ima ukus dinje, mog (jednog od) omiljenog voća? Obožavam ga kao i kremu koja se tako brzo upije a ruke ostavi nežnim i negovanim. Pete sam prošlog meseca negovala Farmona kremom za pete. U pitanju je bogata i gusta krema koja odlično neguje kožu na petama. Ja nemam nekih posebnih problema, zadebljanja i ostalog ali leti posebno obraćam pažnju zbog otvorene obuće koju nosim jer volim da mi stopala budu lepa i uredna. Ovu kremu sam dobila pa nisam sigurna gde se može nabaviti ali pretpostavljam u apotekama koje drže Farmona program. Za kraj sam ostavila ono najvažnije a to je zaštita lica od sunca. Kao što rekoh nisam se puno šminkala pa nisam koristila ni pudere sa SPF zaštitom ali sam zato lice mazala Bioderma Photoderm MAX 50+ fluidom. Ono što mi se posebno dopada kod ove kreme je što nema miris, lagana je i ne oseća se na licu kada se upije a to je odmah. Više o njoj možete pročitati OVDE kao i još neke korisne savete koji se tiču zaštite od sunca.

Ah, da, pošto su me komarci izujedali kao nikad pre pa me je to svrbelo ludački, spas sam pronašla u Viva Ster aktivnom kiseoniku kao i mnogo puta do sada. Dovoljno je da se kada krene svrab to mesto naprska sa malo ove čudotvorne vodice (kako je ja zovem) i svrab nakon par sekundi prestaje a mesto gde je bio ujed se polako sasuši. Imate sve preporuke ukoliko ste vi ili neko vaš nastradali kao ja. O njemu sam pisala početkom godine OVDE pa možete pročitati za šta sve je još dobar ako ste propustili ovaj post.



Deo o dekorativi ću početi apsolutnim favoritom od momenta kada sam prvi put nalakirala nokte ovim lakom. U pitanju je velika ljubav prema Aura laku iz LE kolekcije So dolly, so sweet a lak je u nijansi Miss Patisserie. Ne skidam ga sa noktiju, a nosim ga i na rukama i na nogama. Oduševljena sam bojom i kako mi stoji, idealna nijansa za leto jer se slaže uz gotovo sve. Zatim, tu je i omiljena kombinacija na usnama a to je Glossip olovka za usne u nijansi Urban Nude, puder roze nijansa koju sam nosila sa Aura mat karminom takođe iz kolekcije So dolly, so sweet ali u nijansi Sugarbabe. O laku i karminu sam pisala OVDE kao i ostatku kolekcije pa kliknite za više detalja. Što se ostatka lica tiče, najčešće sam u junu koristila Dr.Hauschka puder, klik za punu recenziju OVDE jer je lagan i neprimetan na licu. Podočnjake sam naravno morala da prekrijem kao i uvek pa sam u junu najčešće koristila Catrice concealer koji sam kupila prvi dan kada se Catrice pojavio u dm-u i mogu vam reći da sam izuzetno zadovoljna. Planiram da vam pišem detaljnije o njemu i još nekim primercima Catrice šminke koje imam pa se strpite do tog posta. Trudiću se da bude što pre. I za kraj, još malo iluminatora na vrhove jagodica. U ovom slučaju Aura Iluminate me! jer je savršen za leto. Recenzija je pisana prošlo leto kada sam još bila plavuša OVDE ali ga i danas jednako volim.


I to bi bilo to od mojih favorita u mesecu junu. A koji su vaši favoriti i da li imamo nekog zajedničkog?








No comments