SheIn // Summer is here


Lutajući bespućima interneta kao što to obično radim u poslednje vreme kada su vrućine prevelike da bi se išlo u shopping, naletela sam na ovaj sajt SheIn koji nudi mnoštvo trendy garderobe. Ali ne samo odeće nego i nakita, obuće i ostalog ženskog aksesoara (torbi, marama, ešarpi, šešira, naočara i još nekih pomoćnika za ulepšavanje).  I ja ne bih bila ja da nisam naručila par stvarčica ali o njima ćemo kad stignu. Dok ne stignu na moju adresu, htela sam sa vama da podeli nekoliko letnjih must have komada garderobe. Svaki od ovih prikazanih komada bih i sama nosila. I da znate, cene su vrlo pristupačne. Pa krenimo redomda vidite šta sam to izdvojila.


KUPAĆI KOSTIMI >> klik za celokupnu ponudu OVDE


1. Tufnasti dvodelni bikini >> klik OVDE
2. Crni jednodelni kostim >> klik OVDE
3. Šareni bikini set >> klik OVDE.


LETNJI ŠEŠIRI >> klik za celokupnu ponudu OVDE


1. Krem šešir ukrašen crnom trakom >> klik OVDE,
2. Šareni šešir sa velikim obodom >> klik OVDE,
3. Krem šešir sa plavom mašnom >> klik OVDE.


LETNJI OUTFITI >> klik OVDE za celokupnu ponudu 


1. Bela top majica >> klik OVDE,
2. Crni top na šniranje >> klik OVDE,
3. Bela majica sa natpisom >> klik OVDE.


Kako vam se sviđa moj izbor?

Za kraj bih želela da vas pozovem ukoliko imate svoj blog da se priključite SheIn Publisher Programu OVDE. Registracija je naravno besplatna a ako se registrujete možete da ostvarite razne pogodnosti.


LIVIN' LA VIDA MODA

You will find your latest fashion from SheIn
Take 40% OFF Over US$55     CODE:JN40
Take 45% OFF Over US$105    CODE:JN45
Be modern. Be fashion.

Only in SheIn

No comments