NOTD: GOLDEN ROSE Rich color #103


Za danas sam vam pripremila jedan manikir sa najlepšim "lilavcem" koji imam a to je Golden Rose RC u broju #103. Sigurna sam da svaka od vas ima bar jedan primerak ovog laka u svojoj kolekciji jer su ovi lakovi vrlo popularni kako zbog samog laka i svojih svojstava, široke palete boja tako i zbog vrlo pristupačne cene od 100-150 rsd. koja prija našim novčanicima. 


Lak dolazi u staklenoj bočici od 10,5 ml., ima veoma debelu pljosnatu četku koja je idealna za lakiranje jer u samo 1-2 poteza prekrijete nokatnu ploču. Dovoljna su dva sloja za potpunu prekrivenost, toliko i ja imam na slikama, a sam lak je bogate kremaste strukture. Na mojim noktima ne traje nešto specijalno dugo mada je sa nadlakom bolja trajnost u svakom slučaju.

Prepuštam vas slikama, a u poslednjem momentu sam rešila da dopunim ovaj manikir sa još dva laka iz svoje kolekcije: Flormar Blue Sky i Flormar  Bluish Green tako što sam napravila kosi frenč na dva nokta. Uživajte i javite kako vam se dopada! :)







No comments