KIKO noviteti #Tanja

Verovatno ste primetile da me poslednje vreme nije bilo, a razlog tome je dvonedeljno putovanje Francuskom, Italijom i Španijom. Pokušaću u narednom periodu da napišem i par putopisa i saveta šta videti, ali prvo moram da seberem svoje utiske. Pored svih divota, malo šopinga nije bilo na odmet, pa sam ja tako slučajno uletela u KIKO. 
Iako sam čvrsto odlučila šminku više da ne kupujem, a naročito ne lakove, morala sam da se ponovim sa par stvarčica. :)

Prvo što sam zgrabila bio je bronzer (Bronzer powder 104), jer sam svoj uspela da ispustim i razbijem. Ne previše taman i mat učnio mi se kao idealan. Pakovanje je klasično- crno, mat i okruglo. Kada se otvori na gornjem poklopcu postoji ogledalce. Bronzer štiti plasticna folijica, koju sam ja instant izgubila. Kvalitet je srazmeran ceni, pigmentacija srednja i ono što je meni najbitnije ne truni se pa verujem da će mi potrajati, makar do mog sledećeg puta u Italiju. 



Kako sam ja divna sestra, mislila sam i na Lidiju, pa sam njoj uzela jedan nude karmin, iz nove kolekcije Exotic shine lipstick 01. Prvo za oko mi je zapalo elegantno zlatno pakovanje, a zatim i boje. Nijanse u ponudi su fenomenalne, međutim karmini i ja nismo u najboljem odnosu, tako da sam odustala od eksperimentisanja. Kada sam tamo probala, uočila sam punu, kremastu strukturu, ali za detaljniju recenziju ćemo zamoliti Lidiju.


Ovaj karmin sam merkala u vise navrata, i na kraju sam ipak posustala. Velvet mat lipstick 614 je ruž koji vec duže vreme tražim, ali nigde nisam uspela da nadjem tu nijansu- zagasita trula visnja koja blago vuče na ljubičasto. O:) Pakovanje je krajnje komplikovano za plavuše kao ja, ali sam se snašla. Za nijansu je veće od prethodnog, hologramsko i jako atraktivno. U jednom nanošenju se postiže puna boja, kremasteje  strukture i iako je mat ne isušuje usne. Što se postojanosti tiče, za par sati će puna boja nestati, ali će usne ostati blago obojene. 



Senka nije sada kupljena, nju sam dobila od Lidije jos kad je ona išla u Veneciju, ali je ovo idealna prilika da je pokažem. Nežno roze sa puno šimera idealna je kao podloga ili hajlajt ispod obrve. Na kapku se mnogo ne rozi ali šljokice i te kako dolaze do izrazaja. Mora se nanositi sa bazom, da bi one ostale na kapku, a kada se to ispoštuje, efekat je fenomenalan! :)



I za kraj ono što mi najmanje treba, ali čemu ne mogu da odolim, a to su lakovi. 
Izbor je neverovatan i da sam ostala malo duže sigurno bih se vratila sa više komada. Moju politiku znate- Baš mi ta nijansa fali!, ali sam izbor suzila na 4 komada.



#286 zagasita višnja
#372 puder roze
#379 zagasita ljubičasta
#497 najneverovatnija boja- prvo mazanje je plavo ljubistata, drugi sloj je već crveno ljubicasta, ali sve u svemu fenomenalna metalik boja.


Lakovi su svi dobre postojanosti, pune boje (u jednom sloju postiže se željena boja), lepo se mažu što zahvaljujući dobroj teksturi što zahvaljujući dobroj četkici. Pored Golden Rose i China Glaze, KIKO mi polako postaju omiljeni lakovi.

Detaljne rencizije ću pisati drugom prilikom, a ukoliko vas nešto posebno zanima, pišite mi. Kako vam se čini moj mali ulov?

Stay gorgeous! Tanja

No comments