Uporedna recenzija AVON maskara: superDrama VS. aeroVolume


Za danas sam vam pripremila jednu uporednu recenziju Avon maskara, superDrama i aeroVolume. Uporedne recenzije jako volim da čitam pa se nadam da će se vama svideti ova moja. S obzirom da je blogosfera u poslednje vreme bila pretrpana recenzijama nove aeroVolume maskare, ideja je bila ta da umesto jedne uporedim ove dve koje inače uporedo i rado koristim.

Pa da krenem od početka....

SuperDrama maskaru sam nabavila na jednom od Avonovih sniženja za male pare. Zapravo, dvoumila sam se oko Infinitize i superDrama, na kraju sam presudila i odabrala tu drugu. Ne sećam se zašto, verovatno zbog njenog superdramatičnog naziva :) Avon maskare sam koristila i ranije, znam da su mi uvek bile ok ali nisam primećivala neku veliku razliku među njima, osim četkice. Sa takvim ubeđenjem sam birala i ovaj put. A evo šta sam dobila:

Super sjajnu maskaru za svaki dan. Naravno, bez Drama efekta, koji iskreno nisam ni očekivala. Maskara dolazi u klasičnom, valjkastom, ljubičastom pakovanju od 7 ml. Moja je u nijansi brown/black ali je zapravo crna samo ne intenzivno. Četkica je silikonska i neobična, liči na propeler, ne preterano široka, kao što ćete videti na slici ispod, ali je iznenađujuće laka za rukovanje. Lako dohvati sve trepavice, istovremeno ih rasčešljavajući. Četkica ne pokupi previše proizvoda sa sobom, taman koliko je potrebno. Ima ulogu da učini trepavice dužim i gušćim.

Ja maskaru koristim uvek uz pomoć uvijača za trepavice pa tako i ovu. Dva sloja su mi sasvim dovoljna za svaki dan, dok za veče dodam još jedan. Lako se nadograđuje a trepavice se ne slepljuju i nema grudvica što je meni jako bitno kod neke maskare.

Formula je lagana i kremasta, ne ukrućuje trepavice i lako se skida sredstvom za uklanjanje šminke. 

Ne ocrtava se, ne trusi i ne razmazuje. Dovoljno za ljubav! :)





AeroVolume maskaru sam morala da kupim u vreme najveće pomame za njom. Ja se obično borim i borim i namerno neću da kupujem proizvode o kojima se puno priča ali eto...nisam odolela :)

Maskara je u kraljevsko plavom, blago četvrtastom pakovanju takođe od 7 ml. u black boji. Četkica je klasična, dlakava i zvezdasta, ne preterano velika ali opet dovoljno obla da postoji šansa da namažete maskaru i tamo gde joj nije mesto. Kada se pogleda odozgo liči na zvezdu što bi trebalo da pomogne pri samom nanošenju u vidu ravnomernog raspoređivanja proizvoda po trepavicama od korena do vrhova i istovremenog rasčešljavanja. Međutim, na njoj ponekad zna da ostane previše proizvoda što me strašno nervira jer utiče na to da se umažem dok je nanosim. To joj je ujedno i jedina mana.

Takođe je stavljam u dva sloja jer volim kada su mi trepavice naglašenije. Odlična je za svaki dan i postizanje prirodnog izgleda trepavica ali o nekom ekstra efektu nema reči.

Nisam primetila da se trusi, ocrtava ili preslikava. Ne stvara grudvice, a trepavice nisu krute ni slepljene. To je zbog njene lagane formule. Obično maskare nanosim ujutru i tek ih uveče skidam i ako se za to vreme ne pojave problemi, položila je test kod mene.






Znam da ste probale bar jednu od ove dve maskare :) Utisci i mišljenje?

Stay gorgeous! Lidija

No comments